قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

عید نوروز

1394/1/11 19:25
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به نی نی وبلاگی ها به تمام دوستان عزیز. خیلی خیلی خیلی وقت بود که نمی تونستم بیام و بنویسم. از دست این درس و مشق ها و مدرسه. خیلیییییییییییییییی دوست داشتم بیام بنویسم اما وقت نداشتم . عید نوروز و به همههههههههههههههههههههه ی نی نی وبلاگیها تبریک می گم.محبت

دلم براتون خیلی تنگ شده بود توی خونه حوصلم سر رفته بود نمی دونستم چی کار کنم یک دفعه یادم اومد خیلی وقته که برای وبلاگم ننوشتم بخاطر همین اومدم که بنویسم.

خوب می رم سراغ مدرسه. کلاس چهارم اگه بخوام بگم خوبه یابد می گم بد بد بد می دونین چرا چون خیلی بدم نیست فقط می گفتن کلاس چارم  از همه کلاسا سخته هم راست می گفتن هم دروغ چون واقعا هم خوبه هم بد. از نظر درس و مشق بگم که عالیهههههه از نظر ریاضی 50 درصد خوبه چون ریاضی درس مورد علاقه منه می بخشم 10 درصد دیگه اضافه می کنم 60 درصد.حالا درس فارسی و اجتماعی و ......... خیلی عالیه فقظ یک سختی داره امتحاناش اگه نبود دیگه بهتر از اون نمی شد. خوب اینم از مدرسه.

من در تعصیلات نوروز مسافرت 4 روز شمال بودم. پیکم حل می کردم کلا تعطیلات برای من خیلی خوب بود.

خوب من دیگه بیشتر از این وقت ندارم پس میرم قبل اینکه برم روز طبیعت {سیزده بدر } به همه ی شما تبریک می گم.

آهای سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

goat (4)

fish (3)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)