قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

عکس

1394/1/18 22:13
2,660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم همونطور که قول داده بودم دو سه هفته دیگه اومدم باعکسای جدید.

تولدم و عکسهای تولدم رو مامانم فردا برام می نویسه اما الان من عکسهای تولدم رو نمیزارم یعنی میزارم ولی بدون دوستام .

این عکسها رو مامانم بعد از تولد ازم گرفته اون موقعی که همه ی دوستام رفتن.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

animated gif of Tweety

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان هاجر
21 فروردین 94 14:04
تولدت مبارک سارا خانم
هم خودم هم مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم
احسان ایمنی
12 اردیبهشت 94 21:53
سلام خوشحال میشم به وبلاگم بیاین
منا
2 خرداد 94 20:11
عالی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
خیلی ممنون