قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

خاطره ازاین روز های من و پارسا

1395/1/7 23:27
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به داداش خرابکار و شیطون و بامزه ی من پارسا.غمناک تو بی نهایتتتتتتتتتتتتتتت شیطونی میکنی مثلا میری تو اتاقم دفترامو بر میداری میری یواشکی بدون اینکه من بفهمم خط خطی میکنی. یا مثلا وقتایی که دارم مشق می نویسم پاک کن کنارمه سریع میای میدزدیش و فرار می کنی منم دنبالت میام ولی اخرش هم بهم نمی دی یه بلایی سرش میاری من هم باهات قهر میکنم وقتی همون لحظه خرابکاری بهت می گم باهات قهرم توجهی نمی کنی بعد از گذشتن دو سه روز میای باهام حرف میزنی و می بینی باهات قهرم منت کشی می کنی و هر خواسته ای که دارم انجام میدی. میری سراغ کاغذ دیواری ها و میکنی شون و من با هزار تا چسب زدن بلاخره یک جوری می پوشونم. میری سراغ چرخ خیاطی و اونقدر می چرخونی می چرخونی که سوزنش با نخ گیر میکنه و خراب می شه الان هم که به سلامتی خرابه و هیچ چیزی نمی تونیم بدوزیم شاید شانسمون خوب باشه یه چیزی رو بدوزه که اون هم نمیشه. میای رژ لب بر میداری او به لبت می مالی با خط ابرو هم رو چشمات می کشی اخر سرهم مثل این دلقکا می شی clown smiley, animated smiley, animation smiley, clown smileyو با هزار تا مایه و اب ریختن روی سورت یه جورایی پاک می شه که اون هم امکان نداره. خلاصه زندگی خواهر برادری میگذره توهم بیشتر از دیروز خرابکار تر میشی و شیطوناین زیادو زیاد تر میشه.

ولی پارسا خود مونیما خیلییییییییییییییییییییییی پر رویی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان
8 فروردین 95 8:57
ای سارای نامرد....چرا ننوشتی اینقدر کتکش میزنی بچه رو.....ننوشتی این همه جیغ میکشی سرش
هم خودم هم مامانی
پاسخ
چون حق با منههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ...... هزارو سیصدو نودو دوبارررررررررررر
biiitaaa
8 فروردین 95 14:00
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
هم خودم هم مامانی
پاسخ
خیلی ممنون . چشممم حتما میام
مامان شهناز
16 اردیبهشت 95 19:28
اخییییی سارا جان عیب نداره. پارسا کوچوله دیگه شیطنت داره....در عوضش بزرگ میشه هواتو داره
هم خودم هم مامانی
پاسخ
هههههه مجبورم باید سر کنم دیگه