قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

رفتن به پارک باز هم با دختر خاله ها

1395/1/8 16:25
4,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من این مطلب و با تاخیر دارم می نویسم. که یک روز دختر خاله هام اومده بودند دامغان باهم رفتیم پارک و یک عالمه بازی کردیم. مخصوصا قصر بادی خیلی بهمون خوش گذشت. یک عالمه چیپس و بفک هم با خودمون برده بودیم که تو پارک بخوریمو ماهم رفتیم روی چمنا نشستیم و خوردیم.داداشمم که یک عالمه بازی کردو برای دو سه ماهی برای بازی کردن دیگه سیر شده بود. من وقتی با دختر خاله هام جایی می رم یا بعضی وقتا که میرم خونشون  شب می خوابم یک عالمه با هم بازی می کنیمو خوش می گذرونیم بعضی وقتا برای هم کادو می اریم بعضی وقتا کارت پستال درست می کنیمو به هم می دیم که خلاصه اگر میریم خونه ساریمون بدون دخترخاله هام برای من بی مزه و معنی نداره.

من و الهه

من

من و فاطمه و الهه

منو فاطمه و الهه در دریا و معصومه

پسندها (2)

نظرات (0)