قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

علاقه ی پیش از اندازه من به سینما ی خارج

1395/4/7 19:08
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سینما .... سینما .... فیلم ..... سریال اما خارجی.

خاطرات من از سینما.

من اول به سینمای ایران خیلی علاقه مند بودم نمی تونستم ازش دل بکنم یعنی از فیلمها و بازیگراش. قبل ها بازیگر مورد علاقه من نیکی کریمی و مهران مدیری بودند. مامانم هم توی پست های پارسا گفته بود هردوتاشون به سینما علاقه مندند درست هم گفت اما من با داداشم فرق دارم او ایرانیه من خارجی. می خوام خاطره ام روبگم:

خب سینما. یک اسمی که همه ی شما می شناسیدش. بابام خیلی به فیلم و سینما علاقه داره و داشت و خواهد داشت { بابامو می گم} میدونید که هرکی یا قیافش به مامانو باش شبیه یا کاراش . حالا من هردوشم هم قیافه ام شبیه بابامه هم کارام. من از بابام سینما و فیلم و یا د گرفتم و الان خیلییی عاشقشم . می دونید که توی پست های قبلهم نوشته بودم در اینده می خوام بازیگر شم ولی اما الان متاسفانه خیلییییی پشیمون شدم و تو فکرم یک کارهایی مثل مهندسی و شبیه به اون کار هست.

توی سایت بازیگرا که داشتم می چرخیدم و می دیدم عکساشون و کلیپ کلا همه چیز نمیدونم چرا یکهو ازشون بدم اومد دیگه داشتم متنفر می شدم که الان هستم. نه که فقط اون موقع ای که بدم اومد کلا که بعضی وقتا عکساشون و میدیدم یک جوری بود نمیشه گفت.

بدم می اومد که به چیز هایی که دارن می نازن یا به قول همه pozدادن. مثلا هی می گفت اون ماشینش اینه . این ماشینش اونه خب به ماچه ؟ هرچی می خواین داشته باشین داشته باشین به ما ربطی نداره که هی پز میدین. من اینو دارم من اونو دارم . مثلا می خواین بگین ما همه چی داریم که  بسیار کار بدیه همون پز دادن.

خب دلیلش هم که گفتم چرا بدم اومد. و الان قیافه هرکدومشونو ببینم ازشون بیشتر متنفر میشم خب الان هم هستم الان دیگه به پیش از حدش رسیده.

بخاطر همین دیگه تصمیم گرفتم حتی بری یک دقیقه هم که شده فیلم ایرانی نبینم و اخرین فیلم ایرانیم هم شهرزاد بود که دیگه متاسفانه یا خوش بختانه از هرچی فیلم و سریال ایرانی خداحافظی کردم.

داشتم جلوی تلوزیون که داشتم هی شبکه عوض می کردم رسیدم شبکه نمایش که بیشتر فیم هاش خارجیه. دیدم داره یک فیلم نشون میده یک فیلم هندی { ستاره های روی زمین} که مخاطبش کودک و نوجوان بود. وفیلم خیلیییییییییییییییی قشنگی هم بود خیلیییییییی یعنی اصلا نمیشه گفت دیگه نمیشه. نشستم تا اخرش رو دیدم که وقتی تموم  شد یهو به سرم زد که سینمای خارج بهترین گذینه.

 فیلم های ایرانی همه موضوعا یکیه. واقعا غیر از فیلمهای طنز همه مو ضوع ها یکیه ببخشید اگه کسی ناراحت نشه دارم اینارو می نویسم این ها نظر خودمه بالاخره هرکی یک نظر داره دیگه نه؟

خب داشتم می گفتم همه ش موضوعاش ازدواج می کنه باز طلاق می گیره هی ازدواج هی طلاق . ای بابا خسته شدم دیگه کل عقد نامه و قاضی و دادگاه و همه رو حفظ شدم. هی این زن و شوهرا دعوا میکنن طلاق میگیرن باز هم دیگرو تو خیابون می بینن با از دوباره ازدواج . ای بابا کلافم کرده دیگه نمونش همین شهرزاد تازه این یدونشه باز هم هسته که متاسفانه یادم نمیاد.

خب با این حال من تصمیم نهایی خودمو گرفتم که دیگه تا اخر عمر همش فیلم های خارجی ببینم فیلم های خارجی خیلی هم از ایرانی بهتره بازیگراش هیچی حداقل موضوعاش متفاوته. عکس های بازیگرای خارجی نهایتش دیگه با زنش عکس میندازه نه با هرچی که داره و ندارهعصبانی

می خوام یک روز کاملو برم بیرون فیلم خارجی بخرم تازشم اگه سی دی فروشی ها 5.gifنداشته باشن که میدونم دارن از شبکه نمایش می بینم.

شبکه نمایش هم که فرار نمی کنه که .

اخیش هیچوقت نمی تونستم این همه حرفو یک جا بگم دیگه هرچی حرف تو دلم بود گفتم.

تازه بازیگرای مورد علاقمم نه اون خانم نیکی تشریف دارن نه اقای مدیری . راستشو می دونین چون من خیلی وقته فیلم های مهران مدیری و می بینم و خیلی خنده دار است نمی تونم ولش کنم. ولی هنوز بازیگر مورد علاقم هست. تازه الان یک عالمه بازیگر مورد علاقه ی خارجی دارمحسود

ببخشید این شکلکو گذاشتم چون این شکلک بهترین شکلک برای این مطلبی که گفتم بود. خخخخخ

حیف از این فیلم های قشنگشون نیسته که وقتمون رو برای فیلم های ایرانی بزاریم.

والااااااغمناکقهر

پسندها (2)

نظرات (0)