قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

زندگی روزمره

1396/2/20 19:43
3,021 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی برای نوشتن دیر کردم. اخرین نوشتم شهریور پارسال بودخندونک

خب از روزهای غیر تکراری براتون بگم. هرروز با مشق و درس و مدرسه و رقص سر میکنم. از اون موقعی که میرقصم 4 کیلو کم کردمتلفن

16 خرداد تولد بالیوودیمه . یعنی یک سال با بالیوود. امتحاناهم تموم شده می خوام یک علمه تو اون روز خوش بگذرونم. از درس و مدرسه بگم. خب تیزهوشانمم که دادم و تموم . ولی هنوز نمونه دولتی موندهو اگه میشه برای نمونه برام دعا کنید قبول شم. مرسی

از 10 خرداد هم امتحانامون شروع میشه. من یک سال نیومدم بنویسم و واقعا از نی نی وبلاگ یادم رفته بود. خب دیگه خیلی حرفی ندارم و حالا چیزی که ماها منتظر بودم عکس بزارم.

کیک

منو دوستام

منو پارسا

سارا هندی

 

تصویر مرتبط

و خدا نگهدار

پسندها (5)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 خرداد 98 13:35
ساراجون لطفا به وب منم سربزنین ممنون میشم من شمارو دنبال کردم اگه دوست داشتین شماهم دنبال کنین
هم خودم هم مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما