قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

دختر کلاس سومی من

1392/7/5 17:23
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سارا جون قلبم ... بهت تبریک میگم یه سال دیگه گذشت و پا به کلاس سوم گذاشتی. آرزو میکنم همه این سالها رو با موفقیت کامل به پایان برسونی و واسه خودت کسی بشی

امسال هم مثل دو سال قبل از ذوق شب اول مدرسه خوابت نمیبرد. صبح هم با اولین صدای من بیدارشدی . با شستن دست و صورتت و خوردن البته نصف لقمه صبحانه حاضر شدی و چون سرویست روز اول مشخص نبود  با رد کردنت از زیر قران با بابایی راهی مدرسه شدی.

خیلی خوب بزرگ شدنت رو احساس میکنم. امسال هم قراره یه اتفاق بزرگ بیفته اونم به سن تکلیف رسیدنته

میدونم وقتی به جشن تکلیفت بیام و تو چادر نماز ببینمت مثل جشن شکوفه ها که روز اول مدرسه رفتنت اومدم اشکخای ذوقم دوباره جاری میشه.

دوستت دارم سارا جون .عمرم ، قلبم ، همه چیزم از همه مهمتر مهربونم

سنگی بگذار

 سنگی بگذار

 بر کلمات من

 چراغی روشن کن

 دانستم

 بی واژه تو را دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
6 مهر 92 9:40
مبارکه ایشالا دخملتو خونه بخت بفرستی
مامان یزدان
8 مهر 92 7:03
امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشی و در درسات موفق باشی گلم.


عموسعید ونوراجون ومحمدرضا وخاله ملیحه
13 مهر 92 16:01
سلام سارا جون ماشاله بزرگ وحسابی خانم شدی لباس مدرسه ات خیلی قشنگه انشاله کلاس سوم وبا موفقبت تموم کنی




ممنونم این گل ها واسه همتون