قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

دوچرخه ی جدیدم

1392/4/27 14:20
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من دیروز رفتم یک دوچرخه گرفتم

فکر کنم برای کلاس شیشمم هم به درد بخره یکم از خودم بزرگتر اما پاهام میرسه که پا بزنم.

وقتی پاهام رو می زارم روی زمین پنجه هام فقط می خوره به زمین.یک دوچرخه ی دیگه قبلاً داشتم اما خراب شد.صندلیش شکست.

دوچرخم ابی طرهشم دخترونه.

خیلی خیلی خوشحالم که یک دوچرخه ی دیگه دارم دیگه هروز بامامانم میرم توی کوچه و چرخ سواری می کنم.

این هم یک سری عکس از خودم و دوچرخه

 خوشگله [ماچ]

 

امید وارم خوشتون اومده باشه بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین
26 تیر 92 20:05
سلام وبلاگ قشنگی دارید ممنون که بهم سرزدید باز هم به من سربزنید


چشم حتماً
مامان عرفان
27 تیر 92 10:36
مبارك باشه خاله








زهرا
28 تیر 92 19:13
خیلی خوشگله مبارک باشه







ممنون زهرا جون
مامان یزدان
29 تیر 92 9:20
عزیزم دوچرخه قشنگیه.


ممنون عزیزم لطف داری
نسیم-مامان آرتین
29 تیر 92 10:08
وای سارا جون مبارکت باشه










ممنون خاله نسیم