قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

از دوباره امتحان

1392/4/24 15:53
414 بازدید
اشتراک گذاری

من که پیروز رفته بودم کلاس زبان خانوممون گفته بود که پس فردا امتحان داریم.من هم گوشم به خانوممون نبود فرداش که شد بازم تمرین کردم امانمیدونستم که امتحان دارم.ناراحت

فرداش که شد سرویسم اومد دوبالم من و رسوند موئسسه.بعد رفتیم توی کلاس و خانوممون اومد بعد حاضر غایب کرد.

حاضرperezent

غایب  absen

بعد خانوممون به من گفت برو یک صندلی بیار و جلوی من بزار اما من تعجب کرده بودم خانوممون می خواد چیکار کنه.سوال

بعد بغل دستیم رو صدا کرد کتابش رو هم با خودش برد بعد بهش گفت که از صفه ی اول تا اون جایی که یاد گرفتیم رو عکساش رو به ایگیلیسی بخون من هم این جوری شده بودم.تعجببعد همه خوندن تا به نوبت من رسید رفتم روی صندلی نشستم.

بعد ازم کل کتابارو پرسید رسیدبه شعر البته من تمام اون عکس هایی که توی کتابمون بود رو به ایگیلیسی باید می خوندم و بلد بودم تا اینجا که خوش حال بودمهورا.

گفت که شعرایی که توی سیدی هستش رو بخون.

من هم دوتاش رو خونم اخه سومیش رو نمی دونستم چی بخونم.

خانوممون گفت بشین من هم منتظر نمره ها بودم.

بعدش اول از همه گفت سارا خواجه زادهverigoodاز خوش حالی بال دراوردم.

ولی خیلی خیلی خوبش ekselent بود اما بازم نزدیک بودم خانوممون گفت هنوز دوتا دیگه امتحان داریم وقت دارین که اونایی کهekselentنگرفتن می تونن خوب بخونن و برای امتحان های دیگه قشنگ خیلی خوب باشه.

باز هم خدا رو شکرYellow Head Funny Smiley

بای تا امتحان های دیگرقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یزدان
25 تیر 92 8:35
انشاالله توی همه ی امتحاناتت موفق باشی عزیزم.


مر30
مامان عرفان
26 تیر 92 9:36
آفرين سارا جون . دختر درس خون . ايشالا اين دفه اكسلنت خواهي شد . هرچند كه وري گود هم خوبه .




اره اون هم متوسط


مامان عرفان
26 تیر 92 9:38
سارا جون شايد به خاطر خرابكاري پارسا جون بوده كه عكس را پاره كرده و تو اكسلنت نشدي .

نمی دونم
G!rl
21 آذر 92 11:14
عزیزم اون apsent هست
G!rl
21 آذر 92 11:18
very good Excellent اینجوری نوشته میشه جیگر