قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

2جلسه دیگه و امتحان

1392/5/6 15:48
726 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خیلی خوش حالم که این همه جلسه رو گذروندم.و 2جلسه دیگه مونده اما چه فایده باز 10روزدیگه استراحت داریم .

بعداز 10روز ترم چهارممون هم شرع میشه.هم خوش حالم دارم می رم کلاس سوم.هم خوش حالم می خوام بعداز 2جلسه برم ترم چهارم باورم نمیشه.

اگه می خاین بقیه حرف هام رو بخونید برین ادامه ی مطلب.

http://s2.picofile.com/file/7728119030/07502843485476547734.gif

 

ماتا چهارشنبه میریم چهارشنبه هم امتحان ولی خوشحالم که اخرین امتهانم رومی خوام بدم.اما باز از دوبارهverigoodبگیرم چی.خانوممون میگه اگه امتحان اخرتون رو verigood بگیرین کل کارنامتون میشه verigood اگه ekselentگرفتید کل کارنامتون ekselent میشه.

حالا من نمیدونم امتحان اخرم رو دادمverigood دادم کارنامم verigood میشه اگه امتحانم رو ekselent بگیرم کارنامم ekselent میشه. مثلاً من دارم فکر می کنم که کارنامم روekselent شدم و مامانم از سر کار اومده و پرسیده امرو امتحانت رو چی شدی من هم باخوشحالی می گفتم ekselent شدم.

حالا ببینیم چی میشه ایشالا خبرخوش.

ایشالاااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محیامامان دینا
6 مرداد 92 16:53
سلام عزیز دلم چه عکسای قشنگی خوشگل خانوم.مواظب خودت باش گلم.


ممنون خاله جون لطف دارین
نگار
7 مرداد 92 12:02
سلام عزيزم
ايشالا عالي ميگيري


ایشالااااااااااااا ممنونم خاله جون
دایی نی نی ها
8 مرداد 92 7:25
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولوبه روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، نی نی ها ماروخوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید


ممنون که نظر دادین. وبلاگ امیر محمد جون هم خیلی قشنگ بود و یک یادگاری هم گذاشتم