قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

دوستت دارم عزیز دلم

1392/5/8 14:00
4,632 بازدید
اشتراک گذاری

اي هميشه جاودانه در ميان لحظه هايم ،

غصه معنايي ندارد تا تو ميخندي برايم...

 

از جنس كدام نور بودي ستاره من؟

 

كه جسارت با تو بودن در من جنبيد

 

و من چه عاشقانه به رويت لبخند زدم

 

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتي...

 

و اين شد...

 

"عاشقانه ي آرام "من و تو...

چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو می روی میترسم به گرد پایت هم نرسم. میترسم از تو جا بمانم.

سارای زیبای من! خورشیدکم! انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من! انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند. بیرون از من نفس بکشد و بیرون از من ببلالد.تو آنقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خدا میداند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.

میوه دلم! روزهایی که میگذرند هرگز باز نمیگردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من جرعه جرعه این لحظات ناب را سر میکشم.تورا دوست دارم بخاطر تمام زیباییهایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی. تورا دوست دارم بخاطر تمام لبخندهایی که بر لبانم نشاندی. تورا دوست دارم بخاطر تموم خنده هایی که با هم از ته دل سردادیم.تورا به هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنش نیست. حتی تورا بی دلیل دوست دارم.تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار ناشدنی و بی نظیری.

عزیز دلم! این  را نوشتم فقط بخاطر اینکه بگویم: "سارادخترم! دوستت دارم! "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
8 مرداد 92 16:01
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم


سلام ممنون که نظر دادین وبلاگ ملیسا جون هم خیلی قشنگ بود باز هم تشریف بیارین
مامان یزدان
9 مرداد 92 9:26
سارایی مامان خیلی خوبی داری.همیشه قدرش رو بدون عزیزم.[hr

چشم خاله تازه می خوام برای مامانم که نوشته تشکر کنم
مامان عرفان
10 مرداد 92 12:39
ايول به مامان و دختر


نسیم-مامان آرتین
12 مرداد 92 10:22
وای چه مامان مهربونی


ممنون خاله نسیم