قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

این روز های قشنگ و جدید من

1395/6/9 16:45
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای جدید چقدر خوبه حداقل یک تفاوتی هست. اگر بدونین این روزا چقدر بهم خوش میگذره با چیز های مختلف هندی.

از سینما شون بگیر و لباس و رقص و اهنگ و...... اوووووو خیلی چیز های دیگه.امیدوارم روزهای شماهم مثل روزای من قشنگ باشه. اگه بدونین از اون موقعی که دیگه فیلم ایرانی نمیبینم یک حالی میده. یک عالمه رقص هندی یاد گرفتم لباس هندی دارم دستبند گوشواره فیلم هندی. دیگه کم مونده زبونشون رو یاد بگیرم. هرروز تو خونه اهنگ می زارم هندی می رقصم. فیلم هندی دانلود میکنم درسته فیلماشون به واقعیت نمی خوره ولی من دوست دارم.

کلا علاقم به هندوستان پیش از حده. خیلییییییییییییییییییی دوست دارم. اسم همه بازیگرا هندی و یاد گرفتم . به مامانم میخوام بگم غذای هندی درست کنه. خلاصههههه هرچی که فکر شو بکنین. توی پست بعدی همه عکسای هندیمو می ذارم. تازه بزرگ شدمم می خوام برم هند هندی. خلاصه که الان دنیای من جدیده و کلی کیف می کنم .

خب حالا از هندی بگذریم خالم از مشهد اومده شاید هفته بعد رفتم پیششون . دختر خاله های عزیزم اگه این پستو میخونین زیارت قبول.کلاس زبانم میرم بدمینتون هم میرم یکشنبه گروه ورزشمون رفیتم پارک ابی سمنان خیلی خوش گذشت. خونه ساری هم که هسته و خیلی از پنجشنبه جمعه ها میریم اونجا.خب دیگه همه حرفامو زدم. تاپست بعدی که توش می خوام عکس خودمو با لباس هندی بزام بای

}}

محبتسارا عاشق بالیوودمحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

✿مامانی پرنسس آنیکا✿
13 شهریور 95 8:20
سلام عزیزم ممنونم که بهموون سرزدیید ما شمارو لینک کردیم
هم خودم هم مامانی
پاسخ
خیلی ممنونم منم شمارو لینک میکنم
محدثه
4 مهر 95 1:46
ماشاء الله بهت کوچولو خوب مینویسی با این سنت از بس میگی هندیا خوبن خودتم داری میشی مثل اونا حالا مثل اونا سیاه نشی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
وااای مرسی خیلی لطف دارین نه فقط سینماشو دوست دارم خودوشو خیلی نه
محدثه
4 مهر 95 1:47
گاهی هم پستای عکس دارم بزار کوچولو بالیودی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
چشم حتما ولی بخدا اصلا وقت نمیشه مشقو مدرسه و... ولی حنما زود می زارم مرسی که دلداری میدید
زهرا
27 آذر 95 8:46
سلام لطفا به وب من بیا و در مورد پستام نظر بده اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن لطفا💜💜😉😉😉راستی وبت زیباست
هم خودم هم مامانی
پاسخ
سلام خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید چشم حتما میام