قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

2 سالگی سارای مامان

1391/8/16 14:17
797 بازدید
اشتراک گذاری

ساراجونی وقتی ٢ساله شدی مامان زیبا دیگه رفته بود و قشنگ من عازم خونه خاله معصوم شد با آبجی افسانه آداش مصطفی به قول خودت. یک سال و نیم هم بردم خونه معصومه خانوم گذاشتمت و اونجا هم با همه سختی ها و ماجراهایش تموم شدو دختر من وارد سه سالگی شدو دومین شمع زندگیش و فوت کرد.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 تولد دوسالگیته جیگر

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیگه با خودم فکر کردم دخترم به همبازی احتیاج داره به خاطر همین یه مهد خوب پیدا کردم و سارای گلم از سه سالگی راهی مهد راهیان بهشت شدرفت تو کلاس خاله الهام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)