قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

آفرین دختر ناز مامان

1391/8/27 10:48
637 بازدید
اشتراک گذاری

سارا جون الان که دارم واست مینویسم ٢٧ آبان دوم محرمه. شب اول محرم با بابایی و داداشی رفتیم واسه عزاداداری و من و داداشی نشستیم تو ماشین و تو هم با بابایی رفتی یکم سینه زدید و برگشتید ایشالا که خدا ازت قبول کنه دخترم.

اما بیشتر بخاطر این اومدم واست بنویسم که یه تشکر درست و حسابی بکنم ازت ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤به خاطر کلاس زبانت عزیزم. ٥ شنبه که کارنامه ات و گرفتی و اومدی خونه مامان و مثل همیشه خوشحال کردی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤. ترم اول که با این کارنامه اومدی خونه مامان هزار تا بوست کرد و کلی قربون صدقه ات رفت.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازآفرین مامانی

خلاصه که من و بابایی کلی ذوق کردیم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و اما 5 شنبه که ترم دوم زبانت و رفته بودی و امتحان داشتی بع د از اینکه ازت یکم سوال و جواب کردم رفتی امتحان دادی و دو باره من و ذوق زده کردی . فکر نمیکردم حالا که یکم سخت تر شده دوباره نمره عالی رو بگیری❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ و مارو خوشحال کنی. اما با این کارنامه زیبا وارد خونه شدی.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازقربون درس خوندنت بشم من

قرار شد واست یه جایزه که خودت دوست داری بخرم. سعی میکنم همین روزها بریم بیرون و به قولم وفا کنم.سارا جووووون مامان خیلی دوستت داره❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

عشقمی

امیدم

نفسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)