قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

داداشی اذیت کن

1391/8/28 19:33
542 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز که از مدرسه اومدم دیدم داداشی خیلی داره اذیت میکنه من خیلی عصبانی شدم .شکلکهای جالب آروین خیلی گریه کرد مامان دیگه داشت عصبی میشد . من خیلی نازش کردم اما فایده ای نداشت آخر هم مامان یکم بهش شربت داد و خوابش برد.شکلکهای جالب
 آروینشکلکهای جالب آروین من وقتی داداشم گریه میکنه دلم براش میسوزه. چون خیلی دوستش دارم.شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نسیم
30 آبان 91 9:16
سمیه جون دستت درد نکنه وبلاگخیلی خوشگلی برای سارا جون درست کردی راستی سارا جون دست شما هم درد نکنه مطالب خوبی نوشتی به قلم وزبان خودت
خاله راضیه
7 آذر 91 15:07
سلام خاله عزاداریهات قبول باشه.انشاالله امام حسین خودش برات یه عالمه صواب بنویسه و هزارتا فرشته رو مامور کنه تا مراقبت باشه.خاطراتت خوندم.ساراجونم واقعا خوشبحال مامانت که دختر به این ماهی داره که انقد درک وفهم داره ومراقب داداشی هست.خدا کنه داداشت هم مثل خودت انقد خوب و با ادب بشه.دلم خیلی برات تنگ شده خاله جونم تا یه فرصت دیگه بوس بوسبای بای