قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

خرابکاری داداشی

1392/4/24 11:41
537 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی جونم.من که امتحان داشتم شما بغل مامان بودین و مامانی تا می خواست بپرسه شما افتادی رو کتاب و پاره شد.ناراحت

هرچی سعی کردیم درستش کنیم  و چسبش زدیم اما مثل اولش نشد.من اون موقع خیلی خیلی از دستت عصبانی بودم.عصبانیاما باخودم گفتم این یک نی نی ممکنه هرخرابکاری رو بکنهخیال باطل.

اون موقع هم قیافت خوش حال بود که خرابکاریکردی جیگرم. فکرکنم چون خرابکاری کردی خیلی ناراحت بودی بودی حالا اشکال نداره پس اگه مدرسم شروع شه چی دیگه همه رو پاره می کنیتعجب.

دیگه من اون موقع داداشی رو یک بوس گنده کردمقلب.

اگه بزرگ شیم چی

دیگه به همدیگرو به زدن می افتیم واااااااااااااایآخ.

اخه حیفم نیومد که باهات قهر کنم.

داداشی یکی از عکس هاشم پاره کرد ی اخه من باید از روی عکس ببینم و برای خانوممون ایگیلیسیش رو بگم و شاید اشتباه کنمخجالت.

این هم عکس خرابکاری داداشیگریه

پاره شد

این هم یک عکس از خودت که  ناراحتی

اشکال نداره داداشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم-مامان آرتین
24 تیر 92 12:14
ای جونم چه خواهر وبرادر خوبی




ممنون عزیزم لطف داری جیگرمر30


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 تیر 92 18:33
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
………..▌……..
………./ \……..



هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد .سلام اگه دوست داشتی پیش نی نی ما هم بیا اگه دوست داشتی به نی نی ما هم را بده کد 199 رو به 20008080200 ارسال کن
بعد بهم خبر بده بیام برای تشکر


رای دادم امید وارم