قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

اخجون ازدو باره کلاسم شروع شد

1392/3/24 13:12
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من می خوام یه چیزی رو بهتون بگم برین ادامه ی مطلبچشمک

من از فردا کلاس زبانم شروع می شه.

من خیلی خیلی خوش حالم چون بعد از این همه مدت که کلاسم و ادامه نداده بودم تازه می خوام فردا برم کلاس زبان

کلاس زبان من روز های زوج یعنی شنبه,دوشنبه,چهارشنبه ها کلاس دارم کتابشم یکم از ترم های قبل بزرگتر.تازه کلاس زبانم صبح از ساعت 9 تا 10ما کلاس داریم.الان انقدر ذوق زده ام که نمی دونم چیکار کنم.

الان من ترم 3 او می خوام بخونم.

پرستار پارساهم من و بیدار می کنه ساعت8 که ساعت 9 اون جاباشم .

تازه کی من و می بره؟؟

خوب معلومه سرویس مدرسمون من و می بره امروز مامانم می خواد بهش زنگ بزنه.

ببینم فردا رو چیکار می کنم و همین طور روز های بعدپس برام دعا کنین.

                                                          

                            پس تا فردا بای بایبای بای                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
25 خرداد 92 8:24
hi sarahoartin






نگار مامان عرفان
25 خرداد 92 9:03
چقدر خوبه كه كلاس زبان ميري ساراجون . عرفان هم ميخواد بره .
سلام خاله نگار عرفان ترم چند رو می خواد بره من الان دارم میرم دارم ترم 3 او میرم ترم بعدم ترم 4

سایدونه یه دونه
4 تیر 92 12:04



ببخشید شما؟؟؟