قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

داداشم مبارکه

1392/3/27 14:59
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشم 3روز دیگه تا تولدت بیشتر نمونده .عزیزم مبارکه.نی نی جون. عزیزم من می خوام برای کادوی تولدت یک اسباب بازی بگیرم اونم حلقه بازی که حلقه هارو می ندازی توی میله فکر کنم بازی فکری خوبی برای بچه های 1 ساله باشه.عزیزم

 

خیلی خیلی خوش حالم که می خوایم یک تولد حسابی برای تو بگیریم.من می خوام از جشن دندونیت بیشتر بترکونم.

ازاون فشفشه هایی که اتیشش می زنی یک دفعه میره بالا.عزیزم امید وارم همیشه بخندی و شاد باشی و توی تولدت هم همینطور.

عزیزم بااین که هنوز3روزتا تولدت مونده بازم بهت مبارک می گم.

عزیزم چون یه سالت شده کیکی یک شمعی پیداکردم

هووووووووووووووراااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عرفان
28 خرداد 92 8:32
آفرين و هزاران آفرين به اين خواهر مهربون
ممنون جیگر لطف دارین

مامان عرفان
28 خرداد 92 8:33
سارا جون كدوم صفحه ها را ميگي منظورت را نفهميدم بيشتر توضيح بده عزيزم
برات توضیح دادم جیگیلی

نسیم-مامان آرتین
28 خرداد 92 11:55
وای چه آبجی مهربونی
ممنون عزیزم

مامان عرفان
28 خرداد 92 12:32
آي دختر شيطون و بلا .

اره من شیطون بلاام
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:34
اگر نهايت دوست داشتن در قطره هاي باران است من درياها را به شما تقديم مي كنم
ممنون خاله جون
نگار
1 تیر 92 8:03
اگه ماهی از سال بودم
اگه روزی از هفته بودم
اگه عددبودم بيست .
اگه نوشیدنی بودم
اگه ثواب بودم
اگه درخت بودم
اگه میوه بودم .
اگه گل بودم
اگه اب وهوابودم
اگه رنگ بودم
اگه پرنده بودم
اگه صدابودم
اگه فعل بودم
اگه سازبودم
اگه عضویی از بدن بودم
اگه بخشی از طبیعت بودم
اگه یه حس بودم
..........................

جواب بدم؟؟؟
مامان یزدان
8 تیر 92 8:33
عزیزم تولد داداشی مبارک باشه.
مینا
12 تیر 92 18:11
سارا جان ببخشید که یادم رفت بهت نظر بدم


اشکال نداره