قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

واااااااااااااااااای

1392/4/31 12:04
497 بازدید
اشتراک گذاری

وای چیکار کنم

ادامه مطلب

 

 شکلک های محدثه

سلام دوستان من باز پس فردا باید برم دندون پزشکی شکلک های محدثهکه اون یکی ریشمم رو هم بکشم و یکی که پر کردم درد گرفته باید برم اون هم بکشم غصم گرفته.اخه اولین بارم که رفته بودم دندونم رو بکشم یکم گریه کردم میترسم این دفعه هم گریه کنم.امپول شکلکهای جالب و
متنوع آرویناولی رو که می زنه یکم درد می اد ولی دومی هیچی حالیت نمیشه سبزبرای کشیدنش هم دست دکتررو چسبیده بودم که زود تر تموم شه.مامانم میگه باید خوشحال باشی که می خوای بری از درد کشیدن راحت شی.عینکمن هم یکم به حرف مامانی یکم فکر کردم دیدم که داره درست می گه.مامانم میگه یک بسته ژلفن برات می خریم که درد کرد یکیش رو بخوری بابامم می گه من هم همش دارم پیش این دکتر ه دندونام رو درست می کنم.اون موقع ها که رفته بودی تا شموردی مگه تموم نشد گفتم چرا گفت که اون موقع ها هم مثل پس فردا.به حرف بابایی هم فکرکردم دیدم داره اون هم درست می گه باحرف دوتاشون خوش حالم شکلکهای جالب  و متنوع آروینکه می خوام از درد خلاص شم بای تا پس فردا.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر(آبجی محمد طاها)
31 تیر 92 16:18
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم من شما رو لینک کردم


عزیزم لینکتون کردم موفق باشید