قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

13 به در با تاخیر

1393/3/2 11:18
826 بازدید
اشتراک گذاری

امسال نتونستیم بریم سیزده به در و من خیلی ناراحت بودم. داداشم سرما خورده بود و تو خونه موندیم. اما بعدش رفتیم خیلی بازی کردم و بهم خوش گذشت کلی هم مواظب داداشی بودم. مامانم قول داد دیگه از سال بعد موقع سیزده به در بریم و منم قول دادم بخاطر این چیزا گریه نکنم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان نسی
9 اردیبهشت 93 8:51
واااااااااااااااي چه جاي باصفايي هميشه به گردش وتفريح سارا جونم به مامان ميگي من نميتون تو پست داداشي نظر بذارم ميخواهم بدونم من مشكل پيدا كدم يا خيلي ها هم اين مشكل رو دارن
هم خودم هم مامانی
پاسخ
پاسخ و توی وب ارتین جون دادم
مامان مهدیه
15 خرداد 93 11:54
سلام خانمی به وبتون سر زدم و خوشم اومده و لینک کردم میتونم بدونم اهل کجا هستید چون عکسهایی از ساری دیدم آخه ما ساروی هستیم