قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

مسافرت به شمال

1393/4/3 6:55
755 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از تمام شدن امتحاناتم در تاریخ هفتم خرداد به اتفاق مامان و بابا و داداشی با همرفتیم چابکسر از طرف بانک مامان . من چابکسرو خیلی دوست دارم واسه چندمین باره که میریم اونجا . عاشق کافی شاب و رستوران و پارکشم. کلاً همه جاش قشنگه دریاشم خیلی قشنگه. به من و داداشی که حسابی خوش گذشت. قبلاً سوار تله کابین شده بودم اما یادم رفته بود و هرچی فکر میکردم یادم نمیومد ولی این بار با یه عالمه ترس سوار شدم اما کم کم خوشم اومد و دوست داشتم بازم سوار شم ولی مامانم میترسید و باهامون نیومد تا چند بار سوارشیم. خلاصه خیلی خیلی به هممون خوش گذشت . این هم عکسهای من تو چابکسر که عکسهای با لباس محلی مو اندازه دنیا دوستش دارم. قراره مامانم واسم بخره از این لباسهای قشنگ

 

9

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهدیه
7 تیر 93 23:02
همیشه به گشت سارا جون .عکسهای خیلی قشنگی گرفتی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
ممنونم
عمومرتضی
1 شهریور 93 17:19
ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
چرا تعجب کردی