قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

چه عجب

1393/4/23 21:30
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم من امروز مامانی رفته بود برای ثبت نام مدرسه ام. گفت لباس فرم ماتون عوض شده خیلی خوش حال شدم.گفت مثل تهرانی ا شده لباساتون یک مانتو سرخ ابی با یک سارافون خاکستری روش گفت دیگه کلاس 4 و 5 و 6 لباساتون همینه به خندیدم و به مامانم گفتم اشکال نداره از شر این لباس فورم بنفش را حت شدمراضی بعدشم مامانم به مدیرمون گفت اگه امسال بنفش باشه سارا گفت نمی ام مدرسه

 

پسندها (5)

نظرات (4)

ابجی سجا
25 تیر 93 15:06
ابجی سجا
25 تیر 93 15:07
ممنون عزيزم خيلي خوش اومدي سراغمونفدات
هم خودم هم مامانی
پاسخ
بازم میام نگران نشو
ابجی سجا
25 تیر 93 15:07
توچشمات ی دنیاآرامشه چشماتونبندکه آرامشم ازبین بره...
هم خودم هم مامانی
پاسخ
دوست دارم
ابجی سجا
25 تیر 93 15:08
عزيزم بست دومي التماس دعا ميخوايم اكه مياي وبم متوجه ميشي به ماما جونت هم بكو بياد باشه عزيز؟؟
هم خودم هم مامانی
پاسخ
چشم بش میگم حتما بیا