قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

اولین دیکته سارا که 2تاغلط داشت

1391/10/9 17:49
324 بازدید
اشتراک گذاری

من امروزدیکته داشتم.وخیلی ناراحت بودم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ چون می تر سیدم غلط داشته باشم وا قعا هم غلط داشتم.خانوممون اسم اونایی که غلط نداشتن رو خوند من جزو اونایی بودم که غلط داشتم اونم 2 تا. خانوممون گفت خیلی باید دقت میکردی وقتی هم که اومدم خونه و مامانم از بانک اومد با ناراحتی رفتم پیشش و روم نمیشد بهش بگم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤غلط داشتم ولی اخرش گفتم بهش مامانم هم گفت اشکال ندارهشکلکهای جالب  و متنوع آروین عزیزم همیشه که نباید خوب و عالی بگیری.به بابایی هم گفتم بابایی گفت اشکالی نداره. من هم سعی می کنم که توی دیکته دقت داشته باشم.شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عرفان صدیقی
9 دی 91 18:04
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5