قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

جایزه

1391/10/13 17:35
336 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز امتحان داشتم دیروزم همین طورمن هردو امتحانم وعالی گرفتم شکلکهای جالب  و متنوع آروینچون خانوممون گفته بود هرکی امتحانشو عالی بگیره بهش جایزه میدم ماهم یک کمد جایزها داریم.امروز هم  به من جایزه دادندشکلک های جالب و متنوع آروین بعدش  نوبت من که شد من رفتم یک مداد نوکی بر داشتم و این جایزه تا اخر عمر پیش من می مونه.من از پیش دبستانی تا الان همه جایزه هامو نگه داشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
13 دی 91 16:59
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
متین
17 دی 91 14:13
سلام سارا جان افرین که امتحان تو عالی گرفتی و تونستی جایزه بگیری. انشالا همیشه جایزه هاتو نگه داری.