قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

زنگ بهداشت

1391/11/5 13:40
626 بازدید
اشتراک گذاری

من دیروز یعنی شنبه ١٦ دی خانوم بهداشتمون اومد مدرسه و ماهارو یکی یکی صدا زد بریم تو اطاقش .اول دندونهای من و دید بهم گفت روزی سه بار باید مسواک بزنی اما من فقط شبها میزدم.بعد هم دندونهام و شمرد بعد هم تو دفترش نوشت سارا خواجه زاده ٤ دندون پر کرده ٤ دندون افتاده و٤ دندون خراب ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.من هم قول دادم به معلم بهداشتمون که روزی سه بار مسواک بزنم ولی متاسفانه یادم رفت .اما از فردا حتماً میزنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسیم -مامان آرتین
20 دی 91 9:30
عزیزم مسواک زدن که خوبه اگه شما مسواک بزنی داداشی هم زود یاد میگیره
مامان حسین جون
21 دی 91 8:55
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مادر سپهر خان
21 دی 91 11:23
تولد سارا خانوم مبارك باشههههههههه


پیور گرل
21 دی 91 13:55
سلام تولدت فرشته کوچولوت مبارک و بابت دختر خوشگلت بهت تبریک می گم من تو وبلاگم برای نی نی ها و کودکان کارای گرافیکی از انواع کارت تا تقویم طراحی می کن سفارش خاص هم قبول می کن نمونه کارام تو وبلاگم هست: