قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

کارنامه وهزارخوش حالی

1392/2/29 20:46
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه که خانوممون امروز کارنامه هارو بهمون داد.انقدر ذوق زده بودم که اگه مامانی بیاد  خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوش حال میشه.وقتتی اومدم خونه بعد مامانی اومدنمی دونستم چیکار کنم.بعد به مامانی گفتم که چشماشو ببنده. بعد گفتم باز کن  انقدر خوشحال شد من هم خیلی خوش حال شدم. خوش حال بودم که  بابایی کارناممو ببینه برام دوچرخه می خره اخه از قبل گفته بود اگه کارنامتو همشو خیلی خوب بگیری یک دوچرخه برات می خرم. راستی امروز دفتر خاطراتم برده بودم که دوستام برام خاطره بنویسن. تازه دفترمو به خانوممونم داده بودم.که برام خاطره بنویسه ویک خاطره ویادگاری از دوستام وخانوممون داشته باشم که اگه بزرگ شدم هم خاطره های دوستام بخونم هم خاطره ی خانوممون.

این هاهم خاطره خانوممون وعکسای کارنامهدلقک

این هم دفتر خاطره

این هم کارنامه

این هم خاطره ی خانوممون

کارنامه دوستت دارم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عرفان
30 اردیبهشت 92 8:28
سلام تبريك ميگم آفرين و هزاران آفرين به گل دختر كارنامه هاتون را چه زود دادند . كارنامه ترم دوم عرفان را هنوز ندادند. عرفان الان مدرسه است . اونم مثل تو تا حالا تو همه چي خيلي خوب گرفته. درسش خوبه اما يكم شيطونه . اگه كارنامه اش را گرفت تو وبلاگش ميذارم . ساراجون بايد قدر مامان به اين خوبي را بدوني كه برات اين همه زحمت كشيده در ضمن شما با افتخار لينك شديد.
نسیم-مامان آرتین
30 اردیبهشت 92 8:52
وای سارا جون مبارک این 1000 تابوسه کادوی من برای دخمل زرنگ وباهوش
نگار مامان عرفان
31 اردیبهشت 92 8:06
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه. من تازه كارم خوشحال مي شم بگيد چكار كنم كه وبلاگم بهتر بشه .