قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

سارای من 8 ساله شد

1391/12/18 18:03
755 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

قشنگم سارا باور کردنش خیلی واسم سخته که 8 سالگی و پشت سر گذاشتی و وارد نهمین سال زندگیت شدی. خاطرات این 8 سال و که مرور میکنم احساس میکنم چند روز پیش بود که دنیا آمدی . دقیقه به دقیقه و ساعت به ساعتش یادمه. همزمان با تولدت که ساعت 5 و نیم صبح بود برف قشنگی میبارید و تموم حیاط بیمارستان و که نگاه میکردی سفید بود. یادش بخیر حالا اون کوچولوی 1 ساعته من شده 8 سالش و برای خودش خانومی شده.حالا که دارم واست مینویسم روز جمعه در حالی که داداشی و خوابوندم با بابایی رفتی بیرون منم فرصتو غنیمت دونستم تولدت که 21 ام بود و برات بنویسم. خیلی دوست داشتم مثل سالهای قبل یه تولد خوب بگیرم و همه فامیل دور هم باشیم اما به دلایلی نشد. اول اینکه چند روز پیش اولین سالگرد بابا بزرگ بود ( بابای بابایی) بعدشم چون فردا و پس فرداش رحلت و شهادت بود نمیتونستم دعوت کنم و برات شادی کنیم عزیزم. اما من و داداشی و بابایی و عمو مرتضی که از سمنان اومده بود یه کیک کوچولو گرفتیم و بعد از شام دختر نازم که عشق شمع فوت کردن روی کیک و داره فوتش کرد و ما هم تولدت و تبریک گفتیم. ایشالا سال بعد جبران میکنم واست عزیز دلم.

اما این تولدت یه فرق خیلی خیلی بزرگ هم با تولدهای قبلیت داشت. امسال تولدت رو در کنار داداشی که به قول خودت بزرگترین آرزوت بود و گذروندی. الحق و الانصاف هم خیلی دوستش داری . دیشب هم وقتی همدیگرو بغل کرده بودین منم یه جورایی به خودم میبالیدم. به داداشی هم خوش گذشت چون اولین تولد زندگیش بود که دیده بود.

فقط این و بدون اندازه تموم دنیا دوستت دارم عزیزم آرزو میکنم در تمامی سالهای زندگیت شاد سلامت باشی و بهترین هارو واست از خدا میخوام.

من و بابایی هم تموم تلاشمون و میکنیم واست عزیزم تا ان شااله  فرد مفیدی بشی.و به داشتنت افتخار کنیم.

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس عزیزم تولدت مبارک.

الهی 100 ساله شی

نه 120 ساله شی

نه120 سال کمه

همیشه زنده باشی

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 بابا وقتی 4 شنبه از سر کار اومد این دسته گل کوچولو رو واسه دختر کوچولوش گرفته بود که سارایی خیلی ذوق کرد و خوشحال شد.

مبارکه عزیز دلم

فووووووووت مبارکه هوراااااااااااا

و این هم داداشی و خواهری

قربون هر دوتون بشه مامان

فدات شم عزیزم بازم مبارکه مبارکه

بوووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطی
22 دی 91 15:15
سارای گل و قشنگم تولدت مبارک عزیزم انشاله همیشه سالم و شاد باشی و لبت پر از خنده. خدا تو و داداشیت رو برای هم حفظ کنه. دوست دارم هزارتااااااااااااااااااا
معصومه
25 دی 91 19:36
سلام سارا جون وبلاگت خیلی قشنگه امیدوارم تا 10000000000000000سال زنده باشی بازم بهت سر می زنم
نسیم -مامان آرتین
26 دی 91 9:49
سارا جونم تولدت مبارک ایشالا همیشه شاد وسرزنده وخوش باشی وهمیشه در کنار هم باشید
زندایی
1 بهمن 91 10:41
سارا جان تولدت مبارک باشه ......چقد بزرگ شدیا...
زهرا
22 فروردین 92 19:40
ساراجون عالی بود