قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

تولد نگار

1391/12/28 17:33
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

٤شنبه که رفتم مدرسه دوستم نگار  نعمتی یه کارت بهم داد و گ فت کارت تولدمه خیلی خوشحال شدم چون دفه اول بود که کسی وواسه تولدش به من کارت میده همه تلفنی من و دعوت میکردن. وقتی هم که اومدم خونه سریع به مامانم نشون دادم بعدش یهو داداشی که بغل مامانم بود از دست مامانم گرفت و مچالش کرد و گذاشت تو ددهنش نصفش و پاره کرد.اینقد گریه کردم بعد هم مامانم تیکه هاش و چسبوند به هم و ازش یه عکس گرفت تا عکسش و یادگاری واسه خودم نگه دارم. امروز هم ٥ شنبه با بابا میرم برا دوستم که کادو تولد بخرم تا جمعه ساعت ٤ بریم با دوستهام خوش بگذرونیم.

مبارکه نگار جون

دوست من سالگیت مبارک.هووووووورا.عزیزم نگارتولدت مبارک.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

وحالا که مینویسم رفتم تولد و حسابی بهم خوش گذشت و بازی کردیم. این هم وقتی میخواستم برم تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)