قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

غایب بودن من

1391/12/3 16:30
568 بازدید
اشتراک گذاری

من چهارشنبه غایب بودم.وتنهاتوی خونه مونده بودم وهمش به درودیوارنگاه می کردم.غایب بودن من الکی بودچون به خاطر یه موضوع کوچولو نرفته بودم. روز قبلش که از مدرسه اومدم به مامان و بابا گفتم من فردا مدرسه نمیرم بخاطر اینکه خانوم معلم جای من وعوض کرد و برده آخر کلاس. بابایی ناراحت شد گفت فردا میام با خانومتون حرف میزنم ببینم که برا چی برده ات آخر کلاس.

 

فردا که شد سرویس اومد دنبالم مامانی بهش گفت که سارا نمیاد. بعد هم خوشحال شدم0325.gif و شروع کردم بازی کردن0324.gif. مامان هم رفت سر کار. وسط روز چند بار یکی خونه زنگ زد اما من گوشی و برنداشتم زنگ زدم مامان گفتم این شماره کیه فهمیدم که از مدرسه بودن چون به مامانی زنگ زده بودن و او براشون توضیح داده بود.

Baby Looney Tunes

بابایی هم رفته بود مدرسه با خانوم بخشی ناظممون صحبت کرده بود. خانوممون هم برا بابایی توضیح داد چون چند بار به سارا تذکر دادم موقع نوشتن بشینه و ایستاده ننویسه گوش نکرد بردمش ته کلاس تا بعد یه مدت بیارمش جلو.

nice kawaii

بعد هم که بابایی اومد خونه من بهش قول دادم دیگه الکی غیبت نکنم. فرداش هم که رفتم مدرسه به خانوم معلممون هم قول دادم.

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nasema
16 اسفند 91 13:07
سلام برای داشتن تقویمی زیبا با عکس مورد نظر خود و قالبی زیبا سری ب ما بزنید فقط 1000 تومان