قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا من الان روزه ی کله گنجشکی دارم

1392/4/20 11:06
626 بازدید
اشتراک گذاری

هورا من الان روزه ی کله گنجشکی دارم.نسو شب مامانی بیدارم کرد واسه ی سحرچیز میز خوردیم و نماز خوندیم بعد اومدیم که بخوابیم.

من هم الان روزه کله گنجشکی دارم حالا نخورم تا افطار ببینم چی می شه ایا تحمل روزه گرفتن رو دارم یانه؟

اگه مامان بابام اجازه بدن من یک روزه ی کامل می گیرم.

پس تا افطار بای.بای بایقلب

این هم یه عکس

این هم من

این هم یک عکس دیگه

من

تصاویر متحرک ماه رمضان گروه گل یاس yasgroup. ir 31 تصاویر متحرک ماه رمضان   سری دوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سحر(آبجی محمد طاها)
19 تیر 92 19:05
از بار گنه شد تن مسکینم پست
یا رب چه شود اگر مرا گیری دست ؟
گر در عملم آنچه تو را شاید نیست
اندر کرمت آنچه مرا باید هست.آفرینماه برکت مبارک.

ماه شماهم مبارک
♥متین من♥
20 تیر 92 16:29
عزیزم ماه رمضان مبارک


مهمان کوچولو خدا

التماس دعا ساراجون
ممنون عزیزشماهم التماس دعا

ممان عرفان
22 تیر 92 9:49
سارا جون نماز روزه هات قبول باشه .


ممنون خاله نگار نماز روزه ی شما هم قبول باشه یک روز روزه گرفتم حالم بد شد
مامان یزدان
23 تیر 92 8:18



گل خودتی یزدان جونم
مامان آبتین
23 تیر 92 17:51
سلام توی دپارتمان مسابقات نوشته تا دوم مرداد میتونی عکس ارسال کنی مهلت هست زمان رو از دست نده ! نمیدونم چرا دوستی برات پیام داده مهلت ارسال عکس تموم شده؟!


من نمی دونم مهلتش تموم شده یانه
مامان آبتین
24 تیر 92 12:27
عزیزم من که دارم عرض میکنم مهلت هست !
زود عکست رو بفرست جا نمونی

نحوه شرکت در مسابقه

1. عکسی مرتبط با موضوع جشنواره از کودک دلبند خود بگیرید. (حضور چند نی نی در یک عکس بلامانع است)
2. ترجیحاً حجم عکس را کم کنید. (آموزش کم کردن حجم عکس)
3. سپس تصویر مورد نظر (تنها یک عکس) را با ایمیل خود به jashn@niniweblog.com ارسال فرمائید.
4. در نهایت پس از بررسی تصویر ارسالی، در صورت تائید عکس، کدی برای شما ایمیل می گردد و بعد از آن می توانید تبلیغات خود را برای جمع آوری رای آغاز نمائید. (ایمیلی که از طرف نی نی وبلاگ ارسال می شود ممکن است وارد باکس Spam و یا Bulk ایمیل شما شود)

ممنون عزیزم مامانم از خواب بیدار شد می گم بفرسته