قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

ممنون مامان جونم

1392/5/9 16:10
588 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خیلی ممنون که برای من مطلب دوست داشتن من رو نوشتی.من هم خیلی تورو دوست دارم.

این همه بزرگم کردی.اشکال نداره که خیلی وقت بود برام ننوشته بودی.همین یک مطلبم خیلی خیلی برام ارزش داره. دستت درد نکنه مامانی که انقدر به فکر من هستی.

این هم یک شعر برای شما امید وارم خوشت بیاد.خودم انقدرررررررر گشتم تا این پیدا شدو من هم ازش خوشم اومد و گذاشتم برای مامانی.

niniweblog.com

 

مادر، ای پــرواز نــــرم قـــاصدک


مادر، ای معنای عشق شاپرک


ای تـمام نـاله هـــایت بی صدا

مـــادر ای زیباترین شــعر خــدا

    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یزدان
12 مرداد 92 8:50
چه شعر قشنگی


ممنون خاله جون لطف داری
نسیم-مامان آرتین
12 مرداد 92 10:22
واااااااااااااااااااااای چه دختر قدر شناس وخوبی



همه این قلب ها تقدیم به خاله نسیم جونم