قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

تموم شد رفت

1392/5/21 21:38
510 بازدید
اشتراک گذاری

هییییییییییییییییی تموم شد رفت دندون پزشکی هوراااااااااااااا. دیگه دندون خراب ندارم فقط اخری بود.

سلام دوستان ببخشید که انقدر شلوغش کردم. اخه خیلی خیلی خوش حالم که رفت از دندون پزشکی خبری نیست.ما رفتیم تو دندون پزشکی یکم تول کشید بعد صدامون زد بابایی بعداز من کارشو انجام داد. خلاصه یک خبر بدو یک خبر خوب.

خبر بد: امپولش  درد داشت اما به اندازی کشیدن نه" کشیدنش رو به نق نق افتادم گریه نکردم دکترم خیلی ساده و مهربون بود  اخر سرش گفت چه دختر شجاعی منم به خودم نازیدم. اول که امپول زد یکم صبر کرد نمی دونم چرا اگه می دونین بهم بگین.بعد من و صدا کرد که بیا برات بکشم تمام دست و پا هام لرزید. با لرزش رفتم روی صندلی یک خبر کیست داشت کیست یعنی چند تامیکروب مثل کیست جمع شده بودن اون هم دوسه تا بعد که کیست ها رو دراورد بود انقدر ترسیدم حتا می خواست از اون گاز ها لای دندونام بزاره فکر میکردم از دوباره می خواد اون وسیله رو ببره رو دندونم. اون هم نمی زاشتم بزاره من هم چشم بسته بابام گفت داره از اون گاز ها می زاره که خون نیا من هم خیلم راحت شد. می خواستیم بریم یک دندونم رو کشیده بودم اما دیر البته ریشه. دندون یکم زده بود بیرون من هم بد موقع کشیدم دکتر گفت اگه نیا سر جاش باید ارد دنسی کنی یعنی سیم کشی واااااااای.گفت که میاد سر جاش اگه اگه نیومد.

و حالا خبر خوب: از این که می دونم هیچ دندون خرابی ندارم و را حت شدم تمام.

انگار خبر بد بدتر بود

بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر(آبجی محمد طاها)
26 مرداد 92 19:43
بالا خره تموم شد مبارکههههههه


مامان عرفان
28 مرداد 92 8:08
مباركه بالاخره خلاص شدي از دست دندونهاي خراب .


اره واقاً خودمم راحت شدم
سحر(آبجی محمد طاها)
1 شهریور 92 0:09
خصوصی کل چیزی رو که نوشتم بنویسید.


بخدا نوشتم نیومد
G!rl
21 آذر 92 10:52
سلام سارا خانوم آمپولو میزنه بعد صبر میکنه تا لثه رو بی حس کنه و موقع کار کردن درد نداشته باشه . البته من خودم یه چند وقت پیش رفتم دندونپزشکی دندونمو کشیدم ولی آمپول برام نزدن . یه عملیه که یه چیزه شبیه شلنگه میذارن تو دهن ازش هوا میاد . درد هم نداره بعدش دندونو میکشن . از آمپول زدن خیلی بهتره هیچ دردی رو احساس نمیکنی
هم خودم هم مامانی
پاسخ
ممنون که گفتین