قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

هی همرو گرفتم

1392/6/3 11:06
766 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خوشحالم که لوازم تحریرمو گرفتم هی بوسشون می کنم و هی نگاشون میکنم.

همه چی مو گرفتم کفش,کیف......

ببخشید که خیلی کم مطلب نوشتم.

این هم عکس ها

کیفنیشخند

جامدادیقلب

برچسبلبخند

دفتر مشق هاسبز

برنامه ی هفتگیعینک

دفتر ریاضی

خطکش

ببخشید یکم بد افتاد

 

مدادرنگی

کفش کتانی

 

کفش اصلی

 

 

و دفترچه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

كيانا
3 شهریور 92 18:35
مباركت باشه عزيزم ايشالا به خوبى و خوشى ازشون استفاده كنى

منم امروز لباس فرم و كيفمو خريدم




ممنون که به وبلاگم سر زدید راستی شما لباس فرمتون چه رنگی برای ما دوسال بنفش بود ولی گفتند تا سه سال عوض میشه ولی نشد برای شما چه رنگی من دارم می رم سوم

كيانا
4 شهریور 92 10:38
من كلاس اول و دوم و سومم آبى و سفيد بود ولى امسال شده سرمه اى و سرخ آبى و قرمز
ههههههه
من امسال ميرم كلاس چهارم
و مثل تو خيييييييييييييلى ذوق وسايل جديدمو دارم



مبارکت باشه خوش بحالت داری میری چهارم من دارم می رم سوم راستی چرا وبت نمیاد
نسیم-مامان آرتین
4 شهریور 92 14:39
مبارکت باشه دختر خوش ذوق و باسیلقه مامان سمیه


ممنون خاله نسیم
كيانا
4 شهریور 92 15:02
مرسى عزيزم ولى دوست داشتم كوچولو ميبودم نميدونم من هر وبى كه درست ميكنم حذف ميشه


عزیزم شاید بد درست می کنی
مامان عرفان
5 شهریور 92 8:53
سلام سارا جون. مباركت باشه . ما هنوز نه هيچي نخريديم . يه خاي پاي عرفان هنوز گرفتاريم عزيزم .


حالا می خرین هنوزم زیاد دیر نشده
كيانا
6 شهریور 92 11:30
يافتممممم اون وبو كه درست ميكنم بلافاصله بايد توش يه مطلب بنويسم تا حذف نشهـ


نه این جوری نیسته
كيانا
6 شهریور 92 20:21
چرا عزيزم توش يه مطلب گذاشتم كه من كيانا ام و...ديگه حذف نشد


واقاً برا من اینجوری نبود
سحر(آبجی محمد طاها)
13 شهریور 92 23:12
مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگن.....


ممنون سحر جون لطف داری
زهرا
20 آذر 92 18:00
مبارکه