قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

تولد 9 سالگی سارا جونم

1392/11/4 20:34
16,670 بازدید
اشتراک گذاری

قلبم ، وجودم ، نازنین من سارای عزیزم 9 ساله شدی و قدم به دهمین سال زندگیت گذاشتی . یعنی سالها پشت هم تند تند اومدن و رفتن حالا دیگه دارن دورقمی میشن. به جون خودم خدایاااااااااااا باورم نمیشه .آخه ثانیه به ثانیه نوزادیت جلو چشمامه نمیتونم ببینم اینطور قد کشیدی و بزرگ شدی . خدایا شکرت خیلی شکر

تولد امسال سارا جون با 8 تا تولد قبل یه فرقی داشت که اونم به پیشنهاد سارا جونم اجرا شد. امسال دیگه از بزرگترها خبری نبود و فقط همکلاسی ها ی کلاس سوم میخک. خیلی به همتون خوش گذشت منم حسابی ذوق کرده بودم. خیلی حال میداد بچه ها یکی یکی میومدن و موقع رفتن باید شال و کلاهاشون و سرشون میکردم و تحویل مامانها میدادم . خودتم خیلی راضی بودی و میگفتی مامان خدا کنه تموم نشه تولدم.

از ته دلم دعا میکنم همیشه صحیح و سالم باشی و تولد 120 سالگیت و جشن بگیری عزیز دل مامان

 دخترم 9 ساله که تو اومدی

که من و به خنده مهمونم کنی

که غم و از دل من برونی و

مرهمم باشی و درمونم کنی

 

تو بهار عمرمی عزیز من

واسه پاییز دلم تو چاره ای

شب و روزش دیگه فرقی نداره

تو تموم لحظه هام ستاره ای

 

دخترم الهی صد ساله بشی

منم و خدا و این یه خواهشم

که تو باشی پیش چشمام تا ابد

دخترم عزیز من سارا جونم

 

این هم عکسهای تولدت

قبل از تولد و در حال تزینات


 پفک و چیپس و پاستیل و میوه و شکلات و پیراشکی و سالاد اولویه از جمله خوراکی ها بود که بر خلاف تصورم از این دو مورد استقبال شدیدی شد

و دختر خوشگل مامان در تولدش

 

داداشی جون هم با بابایی مشغول گردش بود و فقط چند دقیقه آخر حضور پیدا کرد

و کادو ها

مامان و بابا یه دونه تبلت و دوستهای مهربون کلی عروسک و لوازم تحریر و کتاب داستان.

قیافه سارا بعد از تولد

نیم ساعت بعد از تولداز خستگی

دوستت دارم سارا جونم. باز هم تبریککککککککککککککککککککککککککککککککک

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسيم-مامان آرتين
5 بهمن 92 13:22
يعني اين قرتي خانم تو عروسيش قراره چي بشه آبجي ساراي ناز ومهربون تولدت مبارك ايشالا 120 ساله بشي اين داداشي تو تولد آبجيش سنگ تمامگذاشته يا نه
زن عمو شهناز
10 بهمن 92 14:51
سارا جون امیدوارم در آینده نزدیک اختتامییه دانشگاهتو یه پارتی توپ با دوستات بگیری. همیشه شاد باشی.
هم خودم هم مامانی
پاسخ
ممنون زن عمو
مامان یزدان
12 بهمن 92 8:30
عزیزم تولدت مبارک.چقدر ماه شدی . خیلی قشنگ بود.
مامان عرفان
29 بهمن 92 8:39
تولدت مبارك ساراخانوم البته با كمي تاخير
خاله فاطی
5 اسفند 92 19:03
ساراجونم تولدت مبارک انشاله 120 ساله بشی گلم. زیر سایه مامانی و بابایی. انشاله جشن فارغ التحصیلیت و بعدش عروسی گل دختر. بوس بوس
عمه ربابه
20 اسفند 95 19:53
سارا ون تولدت مبارک انشااله 125 ساله بشی عزیزم معلوم بیود که با و مامانت واست سنگ تموم گذاشتن درست مثل خودم
هم خودم هم مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه