قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

کلاس بدمینتون

1392/11/15 21:11
834 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خیلی خوشحالم توی کلاس بدمینتون ثبت نام کردم.چون هروقت با ماما نی می رفتم کلاس بدمینتون خودشون علاقه خاصی به این ورزش پیدا کردم.پس فردا باید برم کلاس.مربی ورزشمون گفت با این که جلسه ی اولت بود خیلی خیلی خوب بازی کردی و همینجور ادامه بده.منم گفتم باشه. ببخشید این دفعه نمی تونم عکس بزارم حتماً به مامانم می گم که ازم عکس بندازه برام دعا کنین که این دفعه هم ورزشمو خوب بگیرم فلاً بایبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین من
17 بهمن 92 17:30
خصوصی سارا جون به مامانت هم بگو مرسی
نسيم-مامان آرتين
20 بهمن 92 9:14
چه دختر زرنگي اما سارا جون شما 2تا ورزشي رو انتخاب كردي كه باعث ميشه خوب قد نكشي مراقب باش ديگه يواش يواش به مرحله رشد داري نزديك ميشي بد از بدمينتون برو واليبال اون وقت اثرات اين ورزشها خنثي ميشه
مامان کوثری
30 بهمن 92 5:27
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:47