قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

امروز صبح

1392/10/11 10:20
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من امروز غایبم غایب باشی چه حالی میده . امروز پرستار پارسا که بیدار شد گفت من مهمون دارم هروقت بیدار شد بهم زنگ بزن. بعد از ده دقیقه پارسا چشماش باز کرد و من و پارسا توی خونه یک ربع تنها بودیم. بعد از یک ربع به پرستارش زنگ زدم گفت الان میام با خودم گفتم حالا که نیومده یک چندتا عک بندازیم و من تونستم دوتا عکس بندازم .

اینهم دوتا عکس

این موقع دوربین و به یک شکل است که خودش عکس می ندازه.این منوپارساگاوچران

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
21 دی 92 2:24
مشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . . عزیز دل تولدت مبارک
هم خودم هم مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
عموسعید ونوراجون ومحمدرضا وخاله ملیحه
30 دی 92 16:11
سلام مجدد خوبهدیگه خواهر وبرادر تنها که میشین شیطونی میکنیدها البه کار قشنگی کردی سارا جون تو باید خیلی مواظب داداشی باشی تا بزرگ بشه وخودش مواظبخودش باشه به مامان وبابایی سلام برسونی ها...بوس