قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

11همین بهارم

1393/1/22 15:16
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

 

                    شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

واااااااااااااااااااای دوباره عید اومد و بهترین لحظه و قشنگترین روزهای زندگی من فرا رسید. از قبل از عید که مشغول خونه تکونی و خرید و کلی کارهای دیگه  من هم خوشحال بودم که 15 روز به مدرسه نمیرم.من توی این 15 روزی خیلی حوصلم سر میره اما هنوز دلم برای مدرسه تنگ نشده فقط از اینش خوش حالم که روز اول بالباس های عیدمون میریم.مامانم میگه دیگه نمی زارم تعطیلات تنها باشی میبرمت بانک. منم خیلی خوش حال شدم باخودم همش فکر میکردم که توی بانک چی کار کنم.عید و خیلی دوست دارم از عیدی گرفتن هاش و اینور اونور رفتنش از همه بیشتر خوشم میاد . چند روز اول هواسرد بود و فقط تونستیم تو بارون شدید یه روز تا ساری بریم و برگردیم هفته اول سه روز و مامان مرخصی گرفت پیشم بود و کلی حال کردم. هفته دوم هم قرار بود سه روز که میره سر کار من و ببره بانک. این چند تا عکس هم از قبل از سال تحویل انداختم .

اینم رستوران حاج حسن ساری که من خیلی دوستش دارمو همیشه میرم اونجا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یسنا
23 فروردین 93 11:10
خ ص و ص ی لطفا
نسيم-مامان آرتين
27 فروردین 93 12:15
سال نو مبارك آبجي سارا جون مهربون وناز
هم خودم هم مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم