قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

این روز های من و داداشی

1393/1/18 14:15
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااای چه قدر خوش حالم که بالاخره داداشم تونست یک بازی انجام بده.اونم قایم باشک تازه گیا بهش دارم بازی یاد می دم خیلی زود یاد میگیره من همین قایم باشک و توی ده دقیقه بهش یاد دادم.وقتی بهش می گم بیا بریم قایم موشک سری میره چشم میزاره اونم چجوری وقتی روش و می کنه اون ور یواشکی من و می بینه که بدونه من دارم کجا قایم می شم اینجوری چشم می زاره. َ

دَدَ  دودودو دَدَدَدودود دَ

تازه سک سک م میکنی اینجوری: دوک دوک

من خودمم چشم میزارم تو میری قایم میشی ولی بعضی وقت هاهم که من چشم می زارم وچشمم باز می کنم میبینم کنارم ایستادی وهمون موقع سک سک می کنی.

LK \AJ SJ,K RHDL ANL

ماداریم سک سک می کنیم

تایک بازی دیگه بایبای بای      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یسنا
24 فروردین 93 8:49
خصوصی
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:57
افرین به این دخملی خوب که با داداشش بازی میکنه.
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:58
ددوست عزیز ببخش که متوجه نی نی گپ نشدم. روزتون مبارک.