قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

نیمه ی شعبان شد اخجون مبارکه

1392/4/2 16:11
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم.خیلی خوشحالم که تولد امام مهدی شده هووووووووووووووووووورااااااااااا.

من جشن تولد هر امامی که باشه خیلی خشحال می شم.اهنگ تولد می زارم توی تلوزیون و میرقصم خیلی حال می جشن تولد برقصی.

منم خیلی خیلی امام مهدی دوست دارم.همیشه ارزو می کنم که ضهور کنه. بیا پیش ما اما نمی دونم برای چی نمی اد.خیلی دوست دارم امام مهدی ببینمش.

اگه بابام برای امام مهدی جشن می گرفت خیلی خوش حال می شدم اما متاسفاًنه....

اما اشکالی نداره بجاش خونه ی همسایمون جشن هوراااااااااا.

شول زرد و حلیم درس می کنن و نزری می دن.

امروز رو ببینم چیکار می کنم.

 

امام مهدی دوستت دارمقلب

برچهره پراز نور مهدی صلواتگلبرجان و دلصبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرستگلبهرفرجوظهورمهدی صلواتگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥متین من♥
3 تیر 92 14:31
چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)قشنگ بود



مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 8:27
سارا جونم عيدت مبارك


عید شما هم مبارک
ساره
8 تیر 92 13:52
خاله به نفس رای بده لطفا


رائ دادم حالا رمز می دی