قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

روزپدرمبارک

1392/3/3 12:11
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.روزپدر اومد از دوباره من امروز با مامانی یواشکی بچه رو بدیم دست بابایی بهش بگیم که دروغکی که ما می خوایم بریم بیرون کار داریم. بریم برای بابا یه چیز بخریم.می خوایم ادکلن بخریم به نظرتون ادکلن چیز خوبی.سوالامیدوارم بابایی ازهدیه ی من ومامانی خوشش بیاد اخه اون خیلی به ادکلن علاقه داره.

اون وقت بیایم وبگیم روز پدر مبارک.براش یک کیک کوچولو هم می خریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگار مامان عرفان
4 خرداد 92 9:09
سلام سميه جوووووووووووونم . من پنجشنبه شب مهمون داشتم و مشغول پخت و پز بودم . و اونقدر خسته شده بودم كه در حد بيهوشي خوابيدم . وقتي جمعه ببيدار شدم ديدم ساعت يك شده . و بعدش هم جمع كردن ريخت و پاشهاي مهموني و... خلاصه تا حالا نتونستم براش چيزي بخرم . شما بالاخره ادكلن چي خريدي؟؟
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 12:58
دختر گلم اشكال نداره هر وقت دلت خواست برام نظر بذار من با حوصله جوابت را مي دم و خيلي خوشحال مي شم بتونم كمك كنم . گلم اصلا اشكال نداره هر روز هزار تا هم پيام بدي خوشحال مي شم
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 13:03
سارا جونم بايد نظري كه برات ميذارن را اول پاسخ بدي . يعني بعد از اينكه نظري را كه دريافت كردي بازكني ميبيني پايينش كوچولو چند تا گزينه است مثل حذف-تاييد-پاسخ . دختر گلم تو بايد اول پاسخ را بزني و جوابي را كه مي خواهي بنويسي بعد تاييد را بزني و دوباره كه برگشت به صفحه قبل يعني همون گزينه هاي حذف-تاييد-پاسخ اونجا دوباره تاييد را بزني . اون وقت مي بيني نظرها را نشون مي ده . اگه نتونستي خجالت نكش و اگه اشكال داشتي بازهم بپرس
هزار بار هم بپرسي ناراحت نميشم و با كمال ميل كمكت مي كنم .
ممنون

نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 13:08
يادم رفت بگم . اول اول بايد بري قسمت ارتباطات كه بالاي مدريت وبلاگ هست و اونجا را باز كني و بري تو قسمت نظرات تاييد نشده . گلم تا جواب ننويسي و دوبار تاييدش نكني هيچ جا ثبت نميشه .