قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

سارای عزیزم و افتخاری دیگر برای مامان

1392/3/8 21:24
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگم تعطیلات تابستان شروع شده و حالا دیگه واسه خودتی .تا میتونی لذت ببر عزیزم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

شنبه 4 خرداد ساعت 10 کارنامه کلاس دومت آماده بود و قرار بود برم از مدرسه بگیرم. از صبح خوشحال بودم ساعت 10 بشه اما از شانس بد من مثل مورو ملخ ریختن تو بانک و نمیشد سرم و بلند کنم چه برسه خروجی ساعتی بگیرم و از شعبه برم بیرون زنگ زدم بابایی و چون مدرسه ات خوشبختانه نزدیم بانک باباست سریع رفت واست گرفت.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربون دخترم برم که دوست داشت مامان بره ولی نشدناراحت

بعد هم بابا زنگ زد و خبر خوش و بهم داد. میدونستم عالی شدی و همه درسهات و خیلی خوب گرفتی ولی با این حال منتظر بودم بهم زنگ بزنه. وقتی هم رسیدیم خونه از خوشحالی بالا و پایین پریدی و ما رو هم حسابی خوشحال کردی.

Baby Looney Tunes

دمت گرم سارا جون ایشالا همیشه ما رو همینطور خوشحال کنی.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربون دختر با احساس و مهربونم بشم. روز پدر امسال هم هیچ وقت یادم نمیره با چه احساسی خودت واسه اولین بار کادو گرفتی از پول خودت عزیزکم. بعدش هم واسه بابا یه جشن کوچولو راه انداختی.

خیلی مهربانی ساراجان خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. دوستت دارم خیلی زیاد.

 

باهات میام نفس نفس
تو آسمان توی قفس
از اول تا آخرش
دوستت دارم همین و بس
 
.

 این هم عکس کارنامه ی دخملی مامان

موفق باشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نگار
9 خرداد 92 11:06
ســـــــــــــــــارا جــــــــــــــــون تبريكات صميمانه منو از اين راه دور پذيرا باش. آفرين گل دختر ايشالا موفق تو دانشگاه را بهت تبريك بگم دست]دست]