قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

روزمادرمبارک

1392/2/10 20:47
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من خیلی خیلی خوش حالم چون روزمادرشده هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.من نمی دونم باید برای مامانم چی بخرم لطفا منوراهنمایی کنید.من می خوام اگرراهنمایی کنیدچیزهای خوب بگیدکه مامانی خوش حال بشه...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩مادرعزیزم روزت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین من
11 اردیبهشت 92 16:21
سلام خوبی سارا من مامان متین هستم سمانه خاله جون من میگم هرچیزی که فکرمیکنی مامانت بیشتربهش علاقه داره واسش بخر خیلی چیزا میشه بخری مثلا ادکلن روسری کیف ساعت این چیزا یا... میتونی با بابات هم برید خریدکنید هدیه که میخواین بخرین دونفری بهش بدید خبرم کن چی خریدی آخر خب منتظرما