قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

عزیز دلم سارا

1392/2/13 21:09
816 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر ناز مامان الهی قربونت بشم که تو این همه مهربونی. اینکه میگن دختر دلسوز مامانه من تجربه اش کردم خیلی زیاد. از زمانیکه هنوز پارسا دنیا نیومده بود این و بیشتر فهمیدم. هرروز که از سر کار میرسیدم تا خیالت راحت نمیشد که حالم خوبه و جاییم درد نمیکنه نمیرفتی دنبال بازی و کارهات تا کوچکترین چیزی هم میشنیدی که سر گیجه دارم یا.... خودت و سریع میرسوندی و سریع اشکهات میومد. یادمه یه شب هم دیدم زود رفتی تو تختت و تا اومدم دیدم سرت و کردی زیر پتو وگریه میکنی بعد کلی اصرار گفتی که دلم برات میسوزه نی نی داری و این همه سختی میکشی. هیچ وقت یعنی محاله یادم بره این حرفت عزیزکم. حالا هم که روز به روز شاهد بزرگ شدن و خانوم شدنتم ابراز محبتت و بیشتر نثارم میکنی و منم اندازه دنیا به خودم میبالم که مادرم و مادر دختری مثل تو.

      

3شنبه هم که  فرداش روز مادر بود مثل آدم بزرگها متوجه شدم بابا رو صدا کردی و تو اتاقت داری باهاش مشورت میکنی واسه روز مادر. ساعت 8شب هم کلی تو و بابایی من و ذوق زده کردید.

اومدم دارم واست مینویسم گل مامان فقط بهت بگم دستت درد نکنه هم تو هم بابا. خیلی دوستتون دارم

دختر قشنگم آرزوی همیشگیم و باز هم تکرار میکنم و باز هم از خدا میخوام همیشه شاد باشی و زندگی موفقی داشته باشی. وآرزو میکنم آینده ای روشن در انتظارت باشه و روزی برسه افتخار مامان و بابا بشی گلم.

بووووووووووووووووووووووووس خیلی واسم عزیزی. دوستت داره مامانOn The Cheek

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 22:59
چه قالب وب خوشگلی! خوشمان امد
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 9:08
وای سارا جون قدر این مامان مهربونت رو بدون


ومامان سمیه ناز شما هم قدر این دخمل نازو مهربون دلسوزتو بدون


خدا حافظ هردوتاتون باشه


ممنون

متین من
14 اردیبهشت 92 16:31
وای این ساراجون چه مهربونه وهمش به فکرمامانشه عزیزم امیدوارم منم دراینده یک دخترمثل تومهربون ودوست داشتنی نصیبم بشه واقعا دخترمونس مامانه راستی سارانگفتی چی هدیه خریدی برای مامانت واسم کامنت بذار