قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

ساراوعموهای فیتیله ای درامیریه وجشن گل غلتان

1392/2/20 17:23
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااام.من دیروز ازدوباره رفتم فیتیله هورااااااااااااااااااااااااااااا.ولی زیادخوش نگذشت چون اومده بودند برای سفرنامشون.چون مراسم گل غلتان بود میخواستن برنامه تهیه کنن..من نتونستم ازشون عکس بندازم چون دوربین ونبرده بودم. برای مراسم گل چینان چندنفر باهاشون عکس انداخته بودند.جشن گل غلتان شروع شد.مامانا لباس سفیدپوشیدبودند برای این که بچه شون وبه گل بغلتونند. بعداون دوتا هم سوار کالسکه شددندو رفتن قلعه.بعدازظهر رفتیم کالسکه سوار شیم صاحبش گفت اسب خسته ی چون فقط برای فیتیله ها دویده بود.بعدکه شب می خواستیم بریم دامغان.ازاون به بعد پشیمون شدم که دوربین وباخودم نیاوردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)