قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

گل غلتان سارا در 4 ماهگی

1392/2/23 16:26
576 بازدید
اشتراک گذاری

قربون تو دختر نازم بشم که دوست داری گل غلتان خودت و اینجا واست بنویسم. فیلمش هست عزیز دلم اما چون چند سال پیش دوربین دیجیتال نداشتیم و دوربین معمولی داشتیم عکسهاتم گذاشتم تو آلبومت. اما واسه پارسا رو که دیدی طاقت نیاوردی و گیر دادی شدید که واسه تو هم بنویسم . منم ناچاراً از روی یکی از عکسهات عکس انداختم و اینجا گذاشتم.

سارا جون ٤ ماهت که بود فامیلای بابا رو دعوت کردیم و زن عمو مهدی تو رو برد حموم و منم سریع گرفتمت تو حوله و به گل غلتوندیمت چون شب همه شام دعوت بودن منم وقت نداشتم و میخواستم به مهمونا برسم سریع لباس تنت کردم و دیگه همه گل میریختن سرت. اما تو مثل داداشی این همه گریه نکردی ساکت بودی و همه باهات بازی میکردن.

مامان قربونت بره که این همه ناز میکنی واسم. قبلمی سارا جون

این عکس هم واسه زمانیه که همسن داداشی که الان ده ماهشه بودی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
21 اردیبهشت 92 9:00
ای جونم وای چقدر شبیه هستن
مامان یزدان
22 اردیبهشت 92 9:00
سلام عزیزم.وبلاگ سارا جون رو هم دیدم.عالیه.همیشه فکر می کردم چرا تو لینک های پارسا جون نیستش.شاید وبلاگ نداره ولی وقتی وب سارا رو باز کردم متوجه شدم که از پارسال راه اندازی شده.خیلی تعجب کردم. دست مامانی و سارا جون درد نکنه.
متین من
23 اردیبهشت 92 15:28
ای جانم راستی ساراچقدر شبیه دادشت پارسابودی در ده ماهگی راست میگما