قلب مامان سارا جونمقلب مامان سارا جونم، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگم وبلاگم ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطره های دختر نازم

ماه رمضان

1392/4/17 17:08
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من خیلی خیلی خوش حالمصورت دایره وار حرکت کردن شر خنده شکلک ها که می خواد ماه رمضون شه برای من راحته البته خیلی ها خوش حال بشن داره ماه رمضون شه من که روزه ی کله گنجیشکی می گیرم.

niniweblog.com

شایدم یک دو روزشو روزه کامل بگیرم نمیدون کدومش رو بگیرم.یک چیزی که من در ماه رمضون دوست دارم افتاره.

مخصوصاً اش رشتهخوشمزه

وهمین تور حلیمخوشمزه

ماه رمضون خیلی خیلی سخته همه ی ادم بزرگا باید روزه بگیرن مخصوصاً کارمند ها که کار می کنن.http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

مثل مامان و بابا .خانواده

یه چیز دیگه هم من از ماه رمضون دوست دارم اونم مهمونی میری افتا می خوری.

روز ه ی کله گنجیشکی و نمی دونم چجوری.ببینین درست می گم,اول باید نصو شب پاشی صحر بخوری,بعد نباید صبحانه بخوری,بعد تا نهار نباد چیزی بخوری,بعد ناهار می خوری,باز رفت تا شب که افتار بخوری درست بود؟

امید وارم روزه های کله گنجیشی رو که می گیرم خدا قبول کنهYellow Head Funny Smileyتا یک مطلب دیگهبای بای

این هم یک عکس از من و داداشی

من و داداشی

این هم خومم

خودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو سعید
17 تیر 92 17:19
سلام ساراجونخوبی عزیزم؟مامان وبابا وداداش پارسا حالشون چطوره ؟بهشون بگوعمو سعید سلام میرسونه .ما دلمون برای همگی شما تنگ شده عزیزم آفرین به تو که میخوای روزه بگیری فرشته ها یه عالمه دوست دارن




ممنون عمو سعید

راستی عمو جون من برای نورا وبلاگ ساختم
مامان فاطمه زهرا
25 تیر 92 16:53
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن خواهش میکنم از چندتا خط دیگه هم ارسال کنید برای برنده شدن شدیدا به کمک شما احتیاج دارم برای شما 16 تومان فرقی نمیکنه ولی برای من یک رای شما خیلی کمک میکنه ممنون میشم از گوشی اطرافیانتونم بفرستین در صورت رای دادن به وبلاگ ما سر بزنید وبگید چند تا رای دادین خوشحال بشم در ضمن محبتتونو جبران میکنم از هر گوشی فقط یکبار